Infolinia (22) 727 16 04 Kontakt Logowanie
powrót

Przedłużona gwarancja

Przedłużona Gwarancja jest polisą ubezpieczeniową zawartą między Tobą, a ubezpieczycielem.
Zakres ochrony i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczycieli opisują Warunki Ubezpieczenia szczegóły >

 

KORZYŚCI Z PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI :
 

Gwarantowany RABAT!
• Decydując się na przedłużoną gwarancję otrzymasz nawet do 3% rabatu na zakupiony produkt.

Brak limitów na ilość napraw
Ubezpieczyciel pokrywa 100% kosztów naprawy do wysokości sumy ubezpieczenia - ceny zakupionego sprzętu.


Dobry i wyspecjalizowany serwis
Sprzętem zajmie się jeden z kilkuset doskonale przygotowanych autoryzowanych punktów serwisowych. Awaria zostanie szybko usunięta lub klient otrzyma nowy sprzęt. Dojazd serwisanta do dużego sprzętu, koszt usługi i części zamiennych zawiera się w cenie polisy.


Bezpieczeństwo nawet do 5 lat
Po zakończeniu gwarancji producenta, w razie awarii klient nie poniesie kosztów naprawy nawet przez 5 lat od daty zakupu.


Wymiana na nowy sprzęt
Jeśli naprawa urządzenia okaże się nieopłacalna lub technicznie niemożliwa, klient otrzyma nowy sprzęt, taki sam lub o porównywalnych parametrach.


Niska cena Programu Przedłużona Gwarancja
Koszty naprawy urządzenia wynoszą od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Cena polisy jest zazwyczaj kilkanaście razy niższa, z możliwością rozłożenia jej na tanie raty.


PAKIET ROZSZERZONY I PODSTAWOWY - różnice


DODATKOWE KORZYŚCI
 

  1. Gwarantuje poczucie bezpieczeństwa po wygaśnięciu gwarancji producenta.

  2. Daje komfort psychiczny oraz spokojny sen.

  3. Ochronę zapewnia wiarygodna i stabilna firma ubezpieczeniowa – co wzmacnia poczucie bezpieczeństwa Klienta.

  4. Daje Klientowi możliwość i szansę wyboru.

  5. Zapewnia oszczędność w razie naprawy lub wymiany sprzętu na nowy.

  6. Z ochrony może skorzystać każdy Klient.

  7. Dla wygody Klienta opłata ubezpieczeniowa może być doliczana do kwoty kredytu i spłacana w ramach rat kredytu.

  8. Sposób zgłaszania szkody jest maksymalnie uproszczony – Klient zgłasza telefonicznie awarię a resztę załatwia konsultant.

  9. Naprawa sprzętu wielkogabarytowego (powyżej 10 kg) w domu Klienta lub pokrycie kosztów transportu do serwisu.


NAJCZĘSTSZE PYTANIA I OPINIE KLIENTÓW :
 

    Proponując Przedłużoną gwarancję, sugerujecie że sprzęt zepsuje się po 2 latach ?     

   Producent dając 2 letnią gwarancję także nie zakłada awarii, jedynie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Również Przedłużona Gwarancja jest produktem dodatkowym spełniającym wymagania konsumentów na wypadek awarii.
 

    Za 2 lata i tak kupię sobie nowy sprzęt

    Nie przewidzą Państwo przyszłości. Tak samo nie przewidzimy czy jutro nie zepsuje się programator, albo dziecko nie urwie drzwiczek od pralki. Jeśli mamy polisę nie będziemy  musieli się tym martwić. Proszę również pamiętać że gwarancja producenta nie chroni od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kradzieży z włamaniem.
 

    To jest za drogie

   Składka nie jest wysoka biorąc pod uwagę koszty napraw w przypadku awarii bez posiadania polisy (poniżej przedstawiamy przykładowe koszty napraw)
 

    Nie wierzę w ubezpieczenia. Wszyscy Ubezpieczyciele są nieuczciwi

   Każda firma Ubezpieczeniowa ma nad sobą nadzór Komisji Nadzoru Finansowego. Jeśli roszczenia są zasadne nie ma możliwości, by szkoda nie została rozpatrzona pozytywnie. 
 

    Jak mi się zepsuje sprzęt to sam sobie go naprawię

    Rozumiem. Odliczyć będzie można wtedy koszt robocizny. Jednak za części i tak trzeba będzie zapłacić a taka polisa pokryłaby ich koszt. Dodatkowo transport gratis .
 

    Nie jestem zainteresowany ubezpieczeniem, kupuję sprzęt na prezent

   Można nabyć polisę również jako prezent, aplikacja pozwala na wystawienie polisy na innego ubezpieczonego

    Jak mu się zepsuje to niech sam naprawia. Wystarczy, że mu kupuję nowy sprzęt.

   Rozumiem, ale koszt polisy nie jest taki wielki, można wykupić tańszy, podstawowy wariant. A jak kiedyś sprzęt się zepsuje osoba, której go podarowaliście będzie wam bardzo wdzięczna.
 

    Nie mam teraz aż tyle pieniędzy

   Zawsze można skorzystać z zakupu sprzętu i polisy na raty przy minimum formalności. Ewentualnie można nabyć wariant podstawowy.
 

    Muszę się zastanowić

   Jak przypadkiem zbije się np. półka w lodówce to będą Państwo żałowali, że nie zdecydowali się na polisę. Jest możliwość wykupienia polisy wyłącznie od awarii sprzętu. Jednak polisa podstawowa nie obejmuje przypadkowych uszkodzeń, które są tak częste w przypadków np. telewizorów, tabletów, laptopów.

 

Wystarczy zaledwie jeden telefon aby zgłosić szkodę, a serwis zabierze i odwiezie np. pralkę (sprzęt powyżej 10 kg)


PRZYKŁADOWE KOSZTY NAPRAW SPRZĘTU AGD/RTV

• wymiana agregatu - od 300 do 600 zł zależnie od lodówki i rodzaju agregatu,

• wymiana obiektywu w kamerze lub aparacie cyfrowym - od 400 do 1500 zł zależnie od modelu

• naprawa kuchni gazowo – elektrycznej - od 150 do 500 zł

• wymiana programatora pralki - od 300 do 500 zł

• naprawa odtwarzaczy DVD - od 90 do 450 zł

• naprawy nagrywarek DVD - od 400 do 800 zł

• wymiana matrycy w tv, notebooku to nawet 100% ceny - od 900 zł do ... zł


Ta strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystanie z naszego serwisu oznacza zgodę na zapisywanie cookies w pamięci urządzenia. Akceptuję